Byzgcl 36+0, aynı şeyleri yaşadığımı doktoruma anlattığımda gayet normal olduğunu söyledi. O an bi şey yapmam gerekir mi dedim hayır gerek yok ama hareket halindeysen uzanabilirsin istirahat önemli dedi. Haricinde telaş yapılacak bir durum değilmiş 🥰