Minikkuzum00 Kızlar hamile olupta miyomu olan var mı ? Yada doğum yapan var mı? Ne gibi sıkıntılar yaşadınız ? Hamilelik nasıl geçti?
Asi_07 Minikkuzum00 geçen yıl tesadüfen öğrendim myom olduğunu bulunduğu yer çok önemli bende ki sorun yaratacak durumda değildi şuan ki gebeliğimde de myom göremedi bazı myomlar gebelikte küçülüyormuş benimki de ondan galiba önemli olan myomun büyüklüğü ve bulunduğu konum inşallah sizde ki de sorun yaratmayan yerdedir
Minikkuzum00 Asi_07 umarım öyledir ama doktorum küçük dedi 1 ay sonra tekrar gittiğimde yerini sorarım. Çok önemsemedi çocuk işin doğum için sıkıntı olur mu diye sordum yok çok küçük dedi .
Zakine Bende hamileligimde ogrendim tesadufen miyom oldugunu ,zararsiz dedi bilmiyorum artik suan hamileyim zaten.