Henüz 34+4 günlük hamileyim erken doğum riskim de var şu anda az az sızıntı şeklinde bir akıntı var nişan değil ama şeffaf bir akıntı geliyor öğleden beri şimdide sızıntı şeklinde idrarmı sumu nasıl ayırt edebilirim eşim eczaneye amniyotik sıvı pedi almaya gitti yokmuş oda yardım edin nolur gidersem direk çatı muayenesi yapıcaklar onuda ben istemiyorum böyle bir risk varken doğum değilse bile doğumu başlatır diye nasıl ayırt edebilirim