Ay aman Allahım fiyatlar ne böyle 😱 120 tane madlen çikolataya 2000 tl diyor. Yanında bir şişe kolonyaya etiket basıyor bir de (hediyelik değil ikramlık) 300 tl diyor. Ya valla yaptırdığınız bir yer var mı önerebileceğiniz yazık günah. Kutusunu etiketini bastırsam da çikolatasını ben mi paketlesem diyorum. Ayrıca daha kapı süsü vaarrr aman Yarabbi her şey ateş pahası 😵💫