prens_prenses_annesi tahta kurusu bence cünkü ben bir sene cektım kaşınmayı ne yaptısam bitmedi ger gün acildeydim sizi tahta kuruları ısırmıs olabilirrr uyuzz bu kadar uzun sürmez ben kus bitinden de uyuz oldum dübleks eve taşındık abim evlenince orda da da tahta kurusu varmis meğer bunlar bekarken gecen sene olduu