_725gm Busra333 gayet normal ilk gebelikse özellikle ben 24 te tam olarak hissetmiştim öncekileri anlamıyordum 😄 hiç kafana takıp moralini bozma düzenli kontrollerine git sağlıcakla kucağına al inşallah 🤲
Sevda_mom Busra333 çok normal ben de 23 ya da 24 falan hissetmiştim ilk gebelikte geç hissediliyor muş 🫶🏻
Busra333 _725gm Sevda_mom doğru söylüyosunuz aslında çokta geç değil ama ikinci hamileyim o yüzden biraz daha erken bekledim