Bercisss merhaba sabah devam ediyordu ara ara uyudum uyandım sabah 9.30 gibi bi parol aldım çünkü üşütmüş gibiydim de sanki uyumuşum şimdi uyandım gaz falan çıkardım tuvalete çıktım afedersiniz şimdi biraz daha iyiyim sanki ama parol alıp yattığımda üzerimi örttüm belimi falan kasıklarımı güzelce sardım sıcaklık da iyi geldi herhalde çünkü normalde hemen üzerimi açardım ateş basardı falan şimdi daha iyiyim sanki ama baktım devam ediyor bugün gideceğim canım, siz nasıl oldunuz