busrasya Yprkk ay 99dan sonrası da öyle hiç geçmiyor gibi ama çok hızlı da geçiyor gibi 🥹 benim de son 35 falan daha dün son 99 kalsın diye gün sayıyordum şimdi son 35 geçsin de bir an önce kavuşayım diye 🎀
Yprkk iremhzl bizim de öyle maalesef. Gurbetteyiz ilk gebeliğimde memlekette yapmıştım çalışmıyodum diye. Bu gebeliğimde çok güzel bir doktorla tanıştım burada doğururum dedim tayin istedi doktorum şuan ne yapacağımı ben de bilmiyorum 🥹🥹
Sedagoktugg54 Yprkk Maşallah ❤️ 99 dan sonrasını beklemek epey zor son 10 gün kaldı anam geçmek bilmiyor ya 😄
Minikklerinannesi5 Yprkk tabi bu benim için 98 değil çünkü ilk bebişim sezeryan oldu tahminen bu da sezeryan olacak ama normal istiyorum 4 sene geçti üstünden belki olur 🙏🥰