Busrabusra Bas ve bel agrisindan cildirmak uzereyim.ne rahatca yatabiliyorum ne oturabiliyorum.ne yapsam gecer lutfen yardim
Busrabusra BusRAmazan 16 hafataya yeni girdim daha.baslarda azdi ama bugun ckk fazla.bu kadar erken zamanda bu agrilarin olmasi normalmiki
BusRAmazan herkesin bünyesi farklı cnm normaldir bnce ben aqrisina aqliyordum resmen ama eqer için rahat etmezse bi doktora qit