Ftmadegrmenci Merhaba anneler 🌸 Dün kan verdim akşam doktor yarın bir kadın doğuma görünün dedi çünkü dış gebelik de olabiliyor dedi ama bugün gidemedim zaten 5 haftalık olduk bugün gitsem de kese görünmeyecek bi önceki hamileliğimde öyle olmuştu
symnrustn Ftmadegrmenci değeriniz çok yüksek, 3000 ve üzeri karından görünür keseniz, bence gidebilirsiniz doktora, hayırlı olsun
symnrustn Ftmadegrmenci haftanız erkenmiş belli olmaz hemen görülmeyebilir ama sıkıntı etmeyin ileriki haftalarda gözükür, kese kesin gözükür ama inşallah
Ftmadegrmenci symnrustn 6 haftadan sonra gideyim dedim hastaneye en azından görünür yada kalp atışını da duyarım diye düşündüm 5 hafta çok erken çünkü