cansuk34 merhaba canım bende benzer durum yaşadım ama sende aynısını yasiyacaksin diye düşünme sakın tamammi sen içini ferah tut sadece tecrübe olsun diye yazıyorum
24 eylülde beta 51
30 eylulde 209
2 Ekim’de 417
4 Ekim’de 270
7 Ekim’de 59
İlk başta 24-30 arası %60 arttı sonra 30-2 aradı %100 arttı sonra yarıya düştü doktorum kimyasal dedi dış gebelik de olabilir dedi şuan beta takibi yapıyor ama dünden beri kanamam var düşük yapıyorum adetle beraber atiliyormus kimyasak 🥹🙏