İyi akşamlar kızlar evet 39+1 de şafak saya saya bitirdik dün planlı sezeryanla 2.kızımızı kucağımıza aldık çok şükür .Ameliyat değil ama ameliyat sonrası zor geçti.Sağ omuz ağrısı ameliyattan daha zor diyebilirim .Anestezi etkisi geçince herşey daha da iyi olacak inşallah 🙏 ☺️🐣Rabbim sizlere de sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏