Ber277 Kızlar affedersiniz az önce lavaboya girdim ve sifonu çekmek için kalktığımda böyle kahvemsi kanımsı çok az leke gördüm Herhangi bir sancım ve belirtim yok ne yapmalıyım hastene bize1.5 saat uzakta ilçede yaşıyoruz Yarını beklesem mi belirti için
Sukrnacr11_ Ber277 benim nişanım geldiğinde tam olarak nerdeyse 24 saat sonra gitmiştim sancılarım çoğalınca gittim gittiğimde ise 3 cm açılma tek vardı kızım 8 saat sonra suni sancı ile doğdu tabi gidip gitmemek tercih meselesi ben bunları yaşamıştım
Desidaaa Ber277 he o zaman bilemedim doktorunuzla iletişime geçebiliyorsanız sorsanız iyi olur bana ertesi gün gelebilirsin bugün gerek yok demişti geç saatte olunca ama
Ber277 Desidaaa Peki sizde bebeğin hareketleri nasıldı şuan bebeğim hareketli sanki hareketlerin azalması gerekli diye hatırlıyorum
Desidaaa Ber277 hareketleri aynen normaldi ertesi gün nst de bakılmıştı ama kan yada su gelmediği sürece ağrıdan duramadığın baskı hissetmediğin sürece hemen gelmene gerek yok demişti doktorum benim nişan geleli 2 hafta oldu tık yok mesela kimi de ertesi gün doğuruyor 😂
Ber277 Sukrnacr11_ Haklısınız bende sancıya göre gitmeyi düşünüyorum bakalım sağlıkla kucaklarimiza alalim
Ber277 Desidaaa Evet benim ilki nişandan bir gün sonra olmuştu ama şuan bir belirti yok ve hareketli hala bekleyelim bakalım 😊 Biz başka yerde yaşadığımız için biraz stres oluyorum ama hayırlısı inşallah hepimiz bir cin kolaylıkla
Desidaaa Ber277 yok yok içinizi ferah tutun stres yapmakta bebeği çok etkiliyor hareketleri falan yerindeyse Allahın izniyle bir şey olmaz inşallah 🙏 benimde karnım biraz inmeye başladı gibi geliyor ama çokta değil
Ber277 Desidaaa Haklısınız rahatım şuan evet evet benimde karnım hafif aşağıda gibi sağlıkla kucağımıza alalım