Bezelyelerimm Kızlar kapsül haplar olur ya ondan içtim ondan sonra benım boğazımda kaldı resmen nasıl anlatayım degısık bır his kaldığını hissediyorum su ıctım yemek yedım patates yedım resmen ciğnemeden yuttum gider belki dıye sıcak çay denemedıgım sey kalmadı yok gitmiyor cok rahatsız edici bir hiss başına böyle bırsey gelen varmı nasıl gıdecek bu😭😭
EceQueen Bezelyelerimm canım boğazında kaldığı zaman o bölgeyi tahriş etti, hala orada sanıyorsun o yüzden. Katı başka şey yiyince hapın orda kalması imkansız çünkü. Bal, yağ, bitki çayı giib boğaz rahatlatan şeyler tüketmelisin şu an artık🙏🏻
Melismelo Bazen bize öyle geliyor, boğazınıza takılıp tahriş etmiş olabilir ondan hala takılı kalmış gibi hisediyorsunuzdur bol ılık su icin bilemedim :/
atarliFrida Bezelyelerimm ben de yasadim onu mahvolmustum endoskopiye girdim yemek borumda ulsere sebep olmustu bi doktora gidin rahatlatacak bisey verir belki. Su icerken bile acı cekiyordum cok ciddi
Bezelyelerimm EceQueen afedersin kendımı kusturdum bıle artık o derece rahatsız etti yine gecmedı o his umarım sabaha gecer
EceQueen Bezelyelerimm aynısını yaşadım, habire ekmek yuruyordum ilaç düşsün diye😅 doktor söyledi sonra, tahriş olmul ilaç orada kalır mı hiç dedi. Boğaz rahatlatan bir şey yazmıştı. Ben yine de bir iki gün ilacın boğazıma yapıştığına inanmıştım. Umarım geçer hemen🙏🏻