Brconr benimde kanamam olmustu gittim dusuk riskin var dedi ondan once hic denmemisti icerde kanda goremediler neden kanadim bilmiyoruz sonra devlete gittim cubukta komple kan cikmisti oda dedi o daha az ilac verdi ve sonra doktora gittigimde progestanida kendim biraktim doktora dedim benim bundan sonra hep mi dusuk riskim var kanamam oldugunda mi dedim kanama var diye dedi 1 hafta daha kendine dikkat et yonede demisti yani sizin de biraz sormaniz lazim bende didik didik ogrenmistim herkesin durumu farklidir