Cansuuuh özeldeyken kırıldı
Cansuuuh kayserideki devlet hastanesi çok ilgililerdi anne bebek yoğun bakımında kaldık hepsi çok ilgiliydi nevşehir devlet hastanesini önermem gerçekten bizim çektiğimizi bi allah bi ben bilirim sen canını emanet ediyorsun ordaki ebelere ilgilenmemelerğ gerçekten kötü bi durum