cansu_dgn kimyasal olup olmadığını öğrenmek için bence adetinizin geçmesini bekleyin sonra üzülemeyin. Şuan gecelik var olmasa çıkmaz çünkü ovulasyon testlerinin yanında verilen testler bunlar çok hassas. Betam 11.8 çıkmıştı aynı böyleydi testim ama kimyasalmış. Sürekli kan verip tedirgin olacağınıza bence âdetiniz geçtiğinde yapın