Sare34 Kızlar son adet tarihim 29 Ağustos 1.5 hafta önce doktora gittim kese çok küçüktü bebek yoktu, bugün ağrılarım oldu tekrar gittim yine aynı şekilde kese var ama bebek yok ve kese 4 mm normal mi?
Nur2707 Sare34 kesenin 20 mm ye kadar bebeğin görünmemesi normal deniliyor endişe etmeyin 10 gune kadar görünür inşallah 🌸