selencinaar Kızlar kızım sürekli aşağıyı tekmeliyor sanki ordan çıkacakmış gıbı. Sancı yapmıyor tabiki ağrı da yok. Serklajlıyım biraz geriliyorum haliyle aşağı vurduğu için. Benımle aynı durumu yaşayan varmı?
Minikuzucuk selencinaar benimde öyleydi doktor çıkıcakmış gibi hissedersen korkma çocuğun ayakları aşşağıda oraya vuruyor erken doğum riskin yok demişti
Sevilay2626 selencinaar merhaba bende 22 de serklaj oldum hep oradaydı tekmeleri ve ağrıda yaağıyordu kasıklarımda şimdi 30 olduk çıktı yukarıya çok şükür. Doktor zamanla yukarı çıkar demişti
YETM3009 selencinaar kuzu bende serkilajliyim. Haftalardır bende aynısını yaşadım sürekli korkuyordum suyum patlicak gibi dikişin patlicak gibi geliyordu. Canım da acıyordu. Doktoruma söyledim korkma dedi. Ayakları orada vuruyor dedi
selencinaar YETM3009 hay allah bak şu yaramazlara ya😂 aklım çıktı bi an dedım evet ayağı çıkcak burdan galiba