Naksiye58 Rojin__321 Maalesef yok canım tek çizgi 🫤 Ben hep erken yaptığım için o silik çizgiyi çok iyi bilirim ama bunda bir şey yok tatlım
Alisde Rojin__321 orasi cizgi degil hanim efendi 2. Cizgi olsaydi gordugunuz cizginin az yaninda bitane daha oyle cizgi olurdu o test çubuğunun bittigi yer cizgi degil hamile degil teyzeniz maalesef