asylty Iyi akşamlar kızlar 7 haftalık hamileyim sabahtan beri çok fazla şu gibi alındım var kasık ve bel agrisida var akıntı normal mi?
Bsrakaplan asylty normal canım hatta iyi bir şey bile yesil degil ve idrarinda yanma yoksa korkmana gerek yok
Busemert Normal akintin olması bende de aynı şekilde oluyor ama kokulu ise doktoruna bunu danış söyle canim