32.haftamdan beri benimde kasilma ve sancim oluyordu gunde 10 15 kere doktoruma söyledim erken doğum için igne yaptirdi kasılmalar içinde progestan verdi kızlar ve kabiz olmamak gerekiyormuş bu haftalarda kasılma sanci iyi bisry değil doktorunuza söyleyin