Merhaba 34. Haftamdayım inşallah bu hafta hastane çantamı hazırlayacağım. Koyacaklarım şu şekilde eksik varsa söylerseniz sevinirim😍😍
Hemşireye verilecek ;
Tulum yada alt üst takım
İç zıbın
Eldiven
2 adet bez
Alt açma örtüsü
Şapka
Battaniye ( ince mi koysam kalın mı bilemedim?)
Yedek hurça koyulacak;
2 tulum
2 alt üst takım
15 tane bez
6 tane alt açma örtüsü
Yedek battaniye
2 çift Çorap
Ağız mendili
Yedek eldiven 3 çift
Yedek şapka 2 adet
Gögüs pompası
Pişik kremi
Tırnak makası
Tarak (gerekli mi bilemedim)
Biberon
Alt silme pamuğu
Eksik yada gereksiz bişey var mı anneler? Bir de hemşireye güzel tulum mu vermeliyim acaba hemen kirleniyor mu? Yoksa sıradan bişey verip güzel tulumu sonra mı giydireyim foto çekimi olmayacak belki iyi hissedersem kendimiz hatıra olarak çekiliriz