Ozy 33 haftalıktım canım 1 hafta öncesiydi zaten adet sancısı çekeli. Doktora gittim zaten bebek Doğum pozisyonunu aldığı için acaba yalancı sancı mı dedim. Doktorum bu sancıların normal olduğunu söyledi hatta iyi bile dedi. Alttan açıklığım var mı diye vajinal aletlede baktı.