newmomm_ Merhabalar darıca farabi eah da acaba acilden dogumhaneye gitsem serum takılırmı çok fazla kusuyorum geceden beri bilgisi olan yazabilirmi :(
48lipastelboya newmomm_ takarlar tabiki sıvı kaybı oluyor bir yakınım hamileliğin 2-3 ayını serumlarla geçirmişti
irser newmomm_ devlette yanlis anlama yuzune bakmiyorlar ozele git biraz agrim var derswn yatis verir medikal bende uc aydir boyle geciyor gunlerim serumlar serumlar dort saatlik takiyorlar sonra tavurcu ediyorlae cok gecmis olsun