Klntmtrk Nazlikuzey Normal bel ağrısı ise sıcak su altında durun gevşer, benim bel fıstığım var 1 haftadır sağa sola doğru bile dönemiyorum felçli gibi kaldım.
Zeyynep Nazlikuzey ben daha 15 haftalığım ama bende de aşırı var eşime her gün sabah akşam masaj yaptırıyorum kaburgalarım batıyor sanki
bnkmmki @Nazlikuzey 25 haftalıkta ılk agrı kesıcımı bel agrısından ıctım dayanamadım cunku artık ağlatıyordu bence parol ıcmeyı deneyın cekmeyın