Rosemihra Şu an 19. Haftamdayım haftaya detaylı ultrasona giricem . Rahim uzunluğum 32 çıkmıştı . Eğer detaylıda da bişey derse serklaj olayım mı kızlar ? Olur mu 20. Haftada
myangelson Rosemihra 16. Haftamda 33 ölçüldü normal dendi ama kafamı karıştırdı yine de 20-21. Haftada detaylıya girmeyi düşünüyorum umarım o zaman daha yüksek çıkar
Sema_nur60 Rosemihra benim srklaja karar verildiğinde. Acil oldum zaten 13mm di kıslık 2-3 cm de acıkma vardı canım serklaj olduktan sonra 37 ye cıkmoştı kısalık ama dikişte sonra kısalığ pek önemsemiyolar.
Sema_nur60 mercanssssss uyuşturdukları için hissetmiyorum ama. Operasyondan cıktıktan sonra bana has bi ağrı başladı anestezinin etkisi gecmeden. Tansiyonum vs düştü onun haricinde ağrılı bi işlem değil inan olsa bile insna evladı için herşeye katlanıyoe onlar hiç geliyo
Sema_nur60 Rosemihra acil alındım zaten canım gece ufak bi ağrıyla gittim oda bu duruma getirmiş zaten doktoruma tartışmasız güveniyorum hemen kabul ettik. İlac iğneler vs derken cok şükür bu zmana geldik
myangelson Rosemihra sizin yine 19. Haftada öyle çıkmış benim baya küçük haftada cikti 🥲 önceden acil serklaj öyküm var ama dikiş atmiyorlar kisalirsa atacaklarmis. Detayliya şehir Hastanesi’ne yeni gelen perinatolog var ona gideceğim bakalım o ne diyecek
Rosemihra myangelson hangi şehir hastanesi peki ? Belki benim de önceden vardı ama 18. Haftamda öğrendim aslını . İnşallah daha da kısalmaz
Rosemihra Sema_nur60 Ne ilacı kullanıyorsun canım ? Mesela bana doktor Progestan kullan demedi aklımı karışıktı nedir . Elimde iğne de var fitilde acaba kullansam mı
Sema_nur60 Rosemihra kısalma 32 mm sanmıyoeum korkulcak bi seviye olduğunu 25 ten aşşağısına dikiş atıyolar içini ferah tut Allah’ın izniyle bişey olmaz olursada deidğim gibi korkulcak bişey değil