Rabiadk Kızlar merhaba benim karnım çok aşağıda duruyor hep hamile insanlar ya da resimleri vs görüyorum gayet dik yukarıda benim ki aşağı çekiyor gibi bebiş erkek 28. Haftadayız 
nimetdeniz Rabiadk ben 16 haftaligim benimde böyle çok aşağıda duruyor sizi görünce kendi karnımı görmüş gibi oldum
Deroli Rabiadk 28 hafta ve bu kadar minik bi göbüş mü 😁 ne şanslısınız. Benim de göbeğim aşağıda ve 23 haftalık olmama rağmen göbeğim kocaman. Görsel eklemeyi beceremedim yoksa ben de kendi göbeğimi atcakdım size
lidyaa30 Rabiadk bence ic karin dedikleri sey midir nedi o genis sizde benimde oyle belki 30. haftadan sonra buyur gobusumuz
Dlntkesn Rabiadk benimkini görsen doğuma herhalde dersin 🤣🤣 hep aşağıdaydı benim 36 haftalık oldum hala aşağıda doktor normal dedi karın yeriyle doğumun alakası yok dedi bebeğin sağlıklıusa boşver
Rabiadk Dlntkesn oy maşallah öyle daha güzel böyle bebek mı göbek mi anlaşılmıyor 😵💫😄 sağlıkla kucağına al inşallah
Zuluss Rabiadk benimde baştan beri öyle 30 haftalığım genelde erkek bebeklerde olur aşağıda sizindemi erkek
Kselma Zuluss bende öyle düşünüyorum karın şekli tamamen kişinin genetiğiyle alakalı gören erkek diyor ama kız
rumeysa_1c Aşkım benim bebeğim de erkek karnım aşağıdaydı şimdi 31 haftaligim yeni yeni yukarı çıkıyor hafiften
Bubu_ Rabiadk kızıma hamileyken böyleydi öyle de doğurdum şimdi yine aynı şekilde aşağıda çok şükür sağlık sorunu yok önemli olan o zaten 😊❤️