Serap07 Bacaklarımı harekket ettiremiyorum ağrıdan bu kadar olması normal mi ya ölüyorum Ağrıdan dayanamıyorum kemiklerim parçalara mi ayriliyor
Rizelii Serap07 32 haftadayım aynı benöde ağrılarım bebek baskı yapıyodur dedi gönderdi ama ağrılarım devam yani
Asya-asel Bende aynı haftadayim ama yok bende ağrı bence normal değil bir git derim ağrıdan açılma olabilir en iyisi uzmana görünmen
Cennetkusu192 Aynı agrı bendede vardı careyi kasıklarım arasına yastık koyarak buldum sabaha kadar dinleniyor agrı gecmiş şekılde uyanıyorum yoksa evde Yuruyemez olmuştum