Nursemom KYLZ benimde 3.ay sonu geçmişti bulantılarım fakat bi aydır yine ara ara bulantım oluyor 😣 bugün yine bulantı kusma mahvetti beni 23+3 olduk 🤦♀️
Ayseosman KYLZ bnde aynı durumdayım KIZLAR 23 haftalık hamileyım dahada bulantılarım oluyo günlük özellikle kahvaltıdan sonra o yüzden 1 ayda 6 kilo verdım 81 den 75 düştüm 3. Gebeligim diğer iki çocuğumda bukadr kötü olmadım ama bu benim mahvattı resmen
KYLZ Zeynep21 7+4 günlük 1 haftayı geçti bulantılarım başladı ve hiç geçmeksizin her gün devam ediyor. Midem boş ise safra iki lokma yersem yediğimi kusuyorum midem de hazımsızlıkta var hiç geçecek gibi değil 😨
Zeynep21 Nursemom böyle okuyorum valla korkuyorum hiç geçmeyecek galiba 11 hafta oldu sanırım 9 ay devam edecek 😔
Nurseyma Nursemom ben 19 haftaya kadar çektim 11 kilo verdim üstüne bir de yemek yemeyi özledim Evimdeki perdeden bile tiksiniyordum şimdi şükür iyiyim fakat 23+4 olduk ara ara hala oluyor
halimeaydinnn Zeynep21 cnm 12 haftada hafifliyor bulantilar suan 12 haftamdayim hafifledi bulntilarim insalh seninkide gecer cnm
KYLZ Ayseosman Ben nerelerden atayım kendimi o zaman hiç geçmeyecek gibi korkutuyor gözümü zehir oldu yediğim yemek içtiğim su 😨😓😓
Abakliseher Ayseosman benmde üçüncü gebelik araları kaç yaş şuan kaç haftalıksınız cnsyetleri ne bunun cınsiyetı farklımı ki belki ondandır aş erme şekli
Depresif_polyanna 12 haftaligiz hatta 13 e gircez aynı şikayetler devam ediyo. 3 aydan sonra azalır geçer diyenleri kürekle dovesim geliyo 😂
Byzkymazz Depresif_polyanna canım bizim hesabımıza göre 12 hafta üç ay oluyor ama öyle değil İnternetten de araştırabilirsin henüz 2.5 aylık bile değil bebişin birazdaha sabır
Nursemom KYLZ ben ayran içince toparlıyorum biraz yada tuzlu salatalık yiyorum. Sende dene istersen 😟😐
Nghnclkk KYLZ 11 haftalığım bende son 4 haftada 5 kilo vermişim bulantı kusma hazımsızlıktan dolayı mahvoldum üstüne bi de kusmaktan reflüm coştu doktorum metpamid ve gaviscon advance verdi son 4 gündür mükemmelim hazımsızlık oldukça gaviscon içiyorum baya toparladı midemi şimdide hafif lekelenmelerim oluyo progestan kullanıyorum ve istirahat ediyorum korkup kontrole gittim ama bebeğim iyi ve cinsiyetinide öğrenmiş oldum 😊
KYLZ Nghnclkk Hayırlı olsun bn en son gttiğim de bulantışarım ve biraz kabızlık problemim var demştim de ilaç vermedi de önerilerde bulundu doktorum ama hazımsızlık olmaya başladı sanki yediğim mideme inmiyorda boğazıma diziliyor gibi istesem banada yazar mı acaba 😔
Mervemim Nghnclkk okurken sanki beni anlatmış gibisiniz tek fark ben mide bulantım için meptamit aldım 13+4 üm ama geçmedi güya 12 bitince geçecekti :/
Handebl KYLZ bende aynıydım doktorum zofer diye bir ilaç verdi sonra prenses gibi geçti hamilelğim bence doktorunuza durumun ciddiyetini söylemenizde fayda var çünkü çok zor bende yaşadım Allah yardım etsin
Elifsaadet KYLZ elma suyu için her akşam. Kendiniz sıkın. Dokturumun tavsiyesi. Okadar iyi gelecek ki şaşıracaksınız. Bebeğede sayısız faydası var. Hem kabızlık ta çekmezsiniz