gezentianne Hasretakyildiz Son adetiniz nedir? Keseyi gördünüz mü? Benm uygulamaya göre 6+4 ama sanırım geç döllenme yaşıyorum. İlkinde de yaşamıştım o yüzden sizinke aynu gibi düşünüyorum. geçen hafta kasık batması vardı hafif,şimdi hiç bir belirtim yok..
Hac Hasretakyildiz bugün 5+0 sabahları hafif mide bulantısı halsizlik ve uykum çok geliyor Perşembe randevum var inşallah keseyi görürüm
Trkz Soğuk algınlığı ve vücudumda sanrm enfeksiyon var ilaç alamıyorum midem bulanıyor sanırım hastalıktan iyileşmek istiyorum 🤕
Hac Hazucak evet özele gidiyorum kan testini de orda verdim sonra pozitif çıkınca ultrasonla baktı güzel rahim kalınlaşıyor kendini hazırlıyor dedi doktor