Tueoku greybrde anladım canım muhtemelen enfeksiyonda var ben de ama doktora gitme dediler alttan muayene eder bebek varsa düşük olur dediler kim doğru söylüyor bilmiyorum bir kere enfeksiyon için gitmek istemiştim gidemedim
Rojin__321 Tueoku canım çok saçma zaten ultrasyonda bebek gorunmuyosa bebek varmı diye Altan bakılıyor o zaman bebeği Altan görenler hepsi düşük mu yapti
Tueoku Rojin__321 ayyy ne güzel rabbim nasip etmiş bende öyle duydum yumurtalıkları güçlendirdiğini ama adet söktürür yazıyor internette de kafam da soru işareti kaldı o yüzden yazdım 🥹
Rojin__321 Tueoku evet işte adetliyken içersen kanini sokturuyor o yüzden adetin bitmez dedim devamlı kan gelir
Tueoku BetulSahin5444 çok güzel bişey canım keşke bizim de olsa kız evladımız ondan önce çocuk nasip olsa keşke 😢😢🌸🌸