Flora34 Merhaba arkadaşlar. 30 yaşındayım. Henüz 12 haftalık hamileyim. İki normal doğum yaptım bu üçüncü bebeğim. İkinci doğumum çok zordu kilolu bi bebek doğurdum. Ve çok sıkıntılı zamanlar geçirdim. Şimdi de tüpleri bağlatmak istiyorum ama acaba devlette bu işlemi isteğe bağlı yapar mı? Yaptıran varsa yorum yapsın lütfen. Sakaryada oturuyorum bu arada.
ZeynepDuru17 Flora34 evet yaparlar benim üvey annem vs yaptirdi ben doğum yaparken banada sordular bağlatalim eşinizle konuşun dediler eşim bitane daha istiyorum sonra bağlat dediği için olmadı
Gamze3406 İsteğe bağlı yapıyorlar, bende yarın ameliyat olacağım sordular bana, eşiminde onayıni aldılar ama garantisi yokmuş, tüp bağlansa, hatta rahim alınsa bile hamile kalanlar olmuş doktorum neler gördük biz dedi.
Edaakdemir21 Flora34 tüplerini bağlarlar ama isteğe bağlı sezeryan yapmazlar bir sorun olmadığı sürece
58Vildan Bebeğinse 30 yaş oldugun için yapabilirler. Ama zor dönüşü olmayan bir karar enine boyuna düşünmek lazım
Edaakdemir21 Flora34 işte sonlar için bir seçenek değil bende 3. Gebeliğim bağlatmak istedim doğumum normal istediğimi anlattım ama kabul etmediler