Kızlar çarşamba sabah doğumum var sezeryan olucam nasipse, burnum akıyor ve boğazım acıyor anestezici ve doktorum bi sorun görmedi mecbur olduğu için erteleme şansımızda yok ama ameliyat sırasında daha cok üşütebilirsin allah korusun ciğerlerine iner bebekle ilgilenemezsin flan dedi
Doğal yollarla neler yapabilirim , vicks sürdüm boğazımı sardım mandalin yiyorum boğazımı yumuşatsın diye tereyağlı pekmez ısıtıp yiyorum ama başka öneriniz varmı