irem88 Dünden beri kendimi aşırı halsiz hissediyorum. Mutfağı topluyorum hop gelip yatıyorum hiç bişey yapasım yok hep bir yatma isteği bu haftada böyle olan var mı ben neden böyleyim🥹
Melike00guven irem88 Malesef bende aynıyım ve iki yaşında birde kızım onun enerjisi ile benim bu enerjisizliğim halsizliğim çatışıyor bı kaç gecedir de hasta ateşi var uykusuzluk da üstüne gelince Allahım artık doktorun verdiği tarih su gibi gelsin diyorum
Busetasm irem88 aynıyım bende 38+3 olfuk çarşamba doğum var sürekli yatasım var kolumu kaldırmak mesaj yazmak bile eziyet 😢
Zeynepeymenyusuf irem88 bizde 36+5 deyiz bende de reflü var aşırı rahatsız ediyor geceleri 21 Ekim’de doğum inşallah 🤲🌸
Gizemnur_ Aynı bende o durumdayım gece zaten uyuyamıyorum sabaha karşı uyuyunca da öğleden sonra anca kalkıyorum gün içinde de bişey yapsam hemen yorulup geri uzanıyorum yatağa 🥲çok zorlanmaya başladım 39+3 haftayız
irem88 Melike00guven benim bide 4. Gebelik 2.5 yaşında birde oğlum var oda bana hiç rahat vermiyor tam yatıyorum kaldırıyor çok zor bir süreçteyiz Allah yardımcımız olsun
Melike00guven irem88 Amin son zamanlarda daha da zorlanıyoruz sanırım ilk iki trimesterde pek bişey anlamadik ağırlaşmadığımız için
irem88 Melike00guven ben 34 haftaya kadar bişey anlamadım çok haraketliydim ama şimdi inan yemek yapmak bile bana zulüm gibi geliyor o kadar halim yok ama çocuklar olduğu için mecbur yapıyorum
irem88 Melike00guven ilk hamilelik ne ki ohooo istediğin zaman yat istediğin zaman kalk istediğinde yemek ye şimdi bana saba 6:30 da başlıyor çocuklar okula gidiyorlar beslenme hazırla onları yolla ev desen zaten dandini herkes gidince evi topla sil süpür hop öğlen oluyor zaten sonda yine gelmeye başlıyorlar yine yemek faslı sonra akşam yemeği faslı bunlar her gün olan şeyler ekstra daha çıkanları saymıyorum bile
Melike00guven irem88 Allah kolaylık versin çoğunlukla ben ev işi yapamıyorum nereye gitsem kızım dibinde ne yapsam dağıtıyor mutfağa gidip iki kap yemek yapmak lüks oldu bana hemen yoruluyorum uykum geliyor
irem88 Melike00guven benim oğlumda öyle tuvalete bile geliyor arkamdan yemek yapmayı bırak huzurla tuvalette ihtiyaç gidermek bile lüks oldu😂
Melike00guven irem88 Acaba bizi bırakıp gidecek mı sanıyorlar ki bir bilseler onlar için neler yapabileceğimizi 😀
irem88 Melike00guven yani öyle bırakıp bırakıp giden biride değilim nereye gitsem yanımda götürürüm yanlız bırakmam yinede niye böyle yapıyor anlamıyorum
Melike00guven irem88 Hep aynı kontrollere giderken bile erken saatlerde uyandırıp götürüyorum uyanınca yokluğumu anlayıp üzülmesin diye