Merhaba kızlar
Aslında daha yıllar önce konuşup eşimle karar vermiştik kızımız olursa Belis🩷 oğlumuz olursa Çınar 🩵 olacaktı. Şuan 15 haftalık hamileyim çok şükür kızımız olacak. Ama eşimin annaennesi ilk etapta Belis diyemedi yaşlı kadın saçma bişeyler dedi kaynanamla kaynımda aa penis diyo diye dalga geçmeye başladılar kadın Bidaha o şekilde söylemedi ama bunlar taktılar penis diyo koymayın koymayın diye bana artık cinnet geldi.
Tamam dedim Elis Ece olsun şimdi de yok Elis parla olsun diye taktılar. Resmen isim koymak istemiyorum şuan o derece sinirlerim bozuldu ne yapsam bilmiyorum bambaşka bi isim bakıyorum beğenemedim. Bi akıl verin öneri sunun isim bulalım ne bileyim bişey diyin 🥺😔