12+2 haftamdayım. Ben normalde yüz üstü ya da tam tersi sırt üstü yatmaya alışkın bir insanım. Kendimi alıştırmak için şimdiden sağıma ve soluma yatmaya çalışıyorum ama o kadar rahatsızım ki. Geceleri çok uyanıyorum. Dayak yemiş gibi de uyanıyorum. Bacak arama yastıkta koyuyorum onunda çok bir faydası yok. Bunun için bana tavsiyesi olan var mı napabilirim? 😕