Diloo54 Kızlar 26+2 olduk bugün ne zaman kıyafetlerini yıkayıp ütülemeliyim sizce? Odası geldi kuruldu herşeyi tamam sadece yerleştirmesi kaldı.
Sevda_mom Diloo54 bizim de odamız kurulmuştu ben kız kardeşimle birlikte 28.ci hafta yaptım inan iki kişi ile birlikte zor oldu çünkü çok minik kıyafetler ütü daha çok zorluyordu bence ağırlaşmadan vs hazırlayın dolabına koyun bizim 38.ci haftamız dolabını açtığımda halen yumuşatıcı kokuyor mis gibi 🫶🏻🩷🌸
Diloo54 ucigdem değil mi bende 30-31 gibi düşündüm bir riskim yok ama allah korusun erken doğum vs olursa diye hazır olsun dedim. Hastane çantası ne zaman hazırlanmalı peki🥰
ucigdem Diloo54 sezeryan veya normal doğum anında bellı olduğundan sen yedek al Bebege 3 takım alt üst zıbın eldiven şapka, battanıye, bez, kendıne yedek kıyafet çorap iç çamaşırı orkıd al canım
Diloo54 Gokturkmom_ ye bende hızlı kilo aldım 61 ile kaldım şuan 75 im gerçekten çabuk yoruluyorum zorlanıyorum göbeğimde baya çıktı. Afedersin geceleri horluyormuşum asla öyle bir huyum yoktur ama gün geçtikçe bu tür şeyler başladı🙈
Gokturkmom_ Diloo54 Ya geçe bırakmayı çok doğru bulmuyorum, şuan iyiyiz iyi hissediyoruz belki planladığınız zaman ağırlaşırsınız gözünüz almaz yapılması en mantıklı
Gokturkmom_ Diloo54 Ben şuan bile dinlene dinlene yaptım yoruldum yani yaparken, küçük görünüyor uğraştırmaz gibi geliyor ama saatlerimi aldı
Diloo54 Gokturkmom_ evet inşallah başlayacağım bende alışveriş bitti dediğm gibi sadece yıkayıp yerleştirme kaldı. Hastane çantası ne zaman hazırlamalıyım peki🤷🏻♀️🫶🏻
Gokturkmom_ Diloo54 onu henüz bende hazırlamadım kendi eksiklerimi bitirince, hazırlayıp koyarım bi kenara
Diloo54 Gokturkmom_ evet mantıklı bir de bebek kıyafetlerinin renkleri birbirine geçmiyor diye bir kaç kişiden duydum karısık ayırmadan makinaya atabileceğim söylendi öyle mi yapmalıyım
Gokturkmom_ Diloo54 Benim beyaz yoğunluk olduğu için onları ayrı yıkadım renklileri ayrı yıkadım ama burada birlikte yıkayan çok kişiyi duydum sorun olmuyor diye biliyorum çok koyu şeyler yoksa birlikte yıkayabilirsiniz