Zuluss Ama kaynanam izin vermedi bebeğe zarar dedi 🙄26 haftallıkken demişti şimdi 30 haftalığım ölçmeyen varmı şekerini
Zuluss Zuluss ya bu kaynanalar neden karışıyor her şeye bizim zamanımızda yoktu diyip duruyorlar eskiden her şey organikti şimdi farklı diyorum anlamıyor
Gokturkmom_ Zuluss Şeker ölçümünün bebeğe hiç bi zararı olmaz,doktorunuz dediyse bi bildiği vardır ölçün kaynanız neden karışıyor ki böyle bi duruma doktordan iyi bilmiyordur sonuçta
Mzzz Kaynanam ölcme dedi diye ölcmeyecek misin bu ne sacma sapan insan ya ne zararı olacak şeker ölçümünün
Zuluss Mzzz ölçüm şeyi geçti işte 26 haftada gitdim kontrole ölç dedi bende sevmiyorum her şeye karışmasını hemende bağırıyor sanki bir şey varmış gibi
Zuluss Gokturkmom_ işte bende öyle dedim doktor uygun görmese demezdi dedim hemen bağırıp çağırıyor onlar hiç bir şey bilmiyor bende doğurdum hiç hastaneye gitmedim diyor
Mzzz Zuluss valla kendini yirtsin isterse benim evladından daha değerli değil doktor ölç dediyse olceceksin ayrıca o ne biçim insanmış psikolojisi bozuk herhalde