Elifsvr07 Merhaba kızlar 37+4teyiz ve galiba doğum sancılarım başladı. Sabah nişan geldi gün içerisinde de düzensiz de olsa kasılmalar oluyor. Var mı şu anda benim gibi olan ? Çok heyecanlıyım 😍
Dilek0638 Elifsvr07 sağlıkla kucağınıza alın inşallah ben de 37+2 yim bel ağrısından duramıyorum böyle mi oluyor sezaryen olacağım ama beklemem mi gerekiyor bilmiyorum
Htccndn Elifsvr07 Nişanım geldimi gelmedimi çok anlamadım ama dünden belli bir bel ağrısı yerimde duramıyorum rahmime baskı afedersin çişimi yaparken bile sanki bebek çıkacakmış gibi oluyorum bide kasılmalarım var bende 37+2 yim 😒
Elifsvr07 Dilek0638 inşallah 🙏🏻 bilmiyorum ki benim de ilk doğumum olacak nasıl bişey olduğunu bilmiyorum ama bende bel ağrısı da var karnımda da gaz sancısı gibi sancı var bi anda artıyor sonra rahatlıyor sonra tekrar 🫣
Dilek0638 Elifsvr07 benim ikinci ama ben de ilki sancı çok çekmeden sezaryen oldum bilmiyorum o yüzden 😁
Elifsvr07 Tunzaliee bende hafif kanlı bi ankıntı şeklimde geldi dün içerisinde ara ara. Sonra sancılar başladı zaten
Htccndn Elifsvr07 Geldi canım nişanım perşembe günü geldi afedersin hafif sümüklü kanlı birşeydi akşamına acile gittim 2 cm açılmam olmuş perşembe gününden belli hiç durmadı nişanım bugünde gidicem acile gerekirse suni sancı isticem doktor kabul ederse bugün 38 haftalık olduk
68pembemavi01 Htccndn Benim ne sancım ne açılma var nede başka belirti bana da verirler mi ki çarşamba 39 haftalık olacam canım doktoruma sorayım diyorum unutuyorum.
68pembemavi01 Htccndn Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah canım benim ikiniz de sağlıkla çıkarsınız İnşaAllah son durumun ne canım
68pembemavi01 Htccndn "Rabbi yessir Vela tuassir Rabbi temmim bil hayr Rabbim kolaylaştır,zorlaştırma Rabbim hayırla sonuçlandır. Bu duayı bol bol oku canım
Htccndn 68pembemavi01 İnşallah canım benim darısı sana olsun inşallah tahlil yaptılar tansiyonumu felan ölçtüler şuan nsteye bağlıyım canım