Sheryy Neferut ayyy evet ben asla kilo alamayanlardanımmm şuan 12. haftadayım 5 kilo aldım ama kemiklerim iri sanırım ya çok zayıf durmuyorum 😂
Ayaz_Aybars_mom Zuluss 2 kilo almadim verdim canim. Ben 😁 8.haftada baslayan bulantilarim 14.haftada bitti bi parca ekmek bile yiyemedim baya zorlu gecti bu suredede kilo kaybi oldu malesef 😊 saglikla gelsin bebisler gerisi önemli degil
surprizbebe Zuluss yedikçe yediren şeylerden uzak durun. Mesela şekerli yiyecekler. Ya da mesela gece yatmadan çok acıktınız uyuyamayacaksınız diyelim, salatalık havuç gibi şeyler yiyin açlığı bastırıyor. Ya da bir parça kaşar yiyorum ben mesela. Tatlı şeyler daha çok acıktırıyor içim kıyılıyor.
Ecekrk Zuluss bende 18 kilo aldım 36. Haftamda çok abartmadan devam et yemeğe nasılki benekten önce zayıfsan sonra yine zayıflarsın
Bidemet Ayy aynı ben valla doktor beni her görünce kızıyor sürekli yiyormusun kizz bu ne hal diyip duruyor resmen rencide ediyor ama öyle açım ki dünyayı yesem doymuyorum😁gece açlıktan uyanıyorum 31 haftaligim 68 le hamile kaldim 83 oldum şuan
EceQueen Zuluss canım ben de doymuyorum ama zaten doymaya çalışmana gerek yok. O mide kazınması hissi geçsin yeter, açlık hissi yok olunca yemeyi bırakabilirsin. Sonra da, canın bir şey çekince değil çok acıkınca yiyeceksin diğer şeyi aynı döngü
Defnezumramom Zuluss orası ağrıyorsa enfeksiyon olabilir yürürken özellikle baktırmakta fayda var önemli olann bebişin sağlığı verilir 2. Gebeliğinse
9903 Kesinlikle bana da ebe aynısını dedi maksimum 12.kilo.dedi sen 10 kilo almisissm dedi 28 haftalık hamileyim.bir anda aldım ama elimde değildi evde yalnızım ve sürekli canım sıkıldıkça bir şeyler yedim duygusal açlık yaşadım resmen. Çok moralimi bozmuştu ebe ….
Cybermom Zuluss kişiye göre değişir ben canı çabuk yanan ağrı eşiği düşük pimpirikli birisiyim ama aşı etkilemedi. Doktorum deprem bölgesiyiz bu sebeple aşı olmanız gerekiyor demişti
denizleo09 En kestirme yoldan söylemişler onların öyle arkadaş ya da akraba gibi lafı çevirme huyları olmuyor haliyle. Yediğiniz şeyler karbonhidrat ağırlıklıysa sürekli atıştırma modundaysaniz çok acıkırsınız. Bebeğinizin bu kadarına ihtiyacı yok ilerde daha da ağırlaşınca bu alınan kilolar sizi zorlayacak bence tamamen iyiliğiniz için söylemişler. Ben normalde çok çok kolay kilo alabilen bi insanım gebelik dönemlerinde hep dikkat ederim ilk gebeliğimde 7 kg aldım bunda da 34.haftadayim 6 kg aldım ki kendimi biliyorum her aklıma geleni yeseydim şu an 30 kg almıştım