Kızlar bu gün salık ocağından kontrol için çağırdılar ordaki hemşireler az ye dedi kilo alıyorsun çok dedi ama ben anlatamıyorum doymuyorum doymuyorum hiç dedim doyma hissim yok diyorum anlamıyor hemşire böyle olan varmı bir sıkıntı olsa doktor derdi dimi kızlar