eliffff34 ben lierac kullanıyorum canım benim vücudum da çatlamaya müsait ama şükür 14.haftadan beri kullanıyorum şuana kadar çatlama olmadı 7 haftadır kullanıyorum iç karnım dar olduğu için karnım çok kaşınıyor ama şükür şuana kadar çatlamadı inşallah çatlamazda