Esraksglzrnc Merhaba Bir hafta önce sezeryan ile doğum yaptım üç gündür korse kullanıyorum. korseyi uzun süreli olarak hiç çıkarmadım sürekli takıyorum sürekli takmanın bir zararı olurmu arada cikarmalimiym.
Thelady Esraksglzrnc ben ilk 15 günden sonra takılmalı diye duymuştum, rahim yapismamasi içindi sanırım çok hatırlamıyorum. Arada çıkarın bence organlara filan zarar vermesin