Seyma66 Arkadaşlar ben 11 haftalık hamileyim düşük riskim olduğu için yaklaşık 1 aydın parça parça rapor aldım heyet raporu almak çok zor alamadım benim gibi yapan varmı sıkıntı okurum acaba 😬