Merhabalar 14 ağustosta 6+4 iken sağlıksız gebelik olduğu için düşün yaptım düşükten sonra tekrar 13 eylülde regl oldum. Merak ettiğim konu düşükten sonra adet döngüsü değişiyor mu yani normalde 28 günde bir adet oluyordum bu süre kısalabilir mi acaba yoksa eski düzende devam mı eder? Adetime 4 gün var ama benim bugün lekelenmem oldu yerleşme kanaması mı yoksa adet olma ihtimalim var mı onu merak ettiğim için soruyorum düşük yapanlar cevaplarsa çok sevinirim🙏🏻