bebegimolacak valla ben 2.aşılamada kaldım ilki tutmadı oda 18 mmdi, bolca dua dinledim elimi karnıma koyup, eğilmedim yükseğe uzanmadım ağır hareketler iş yapmaktan kaçındım hep yattım, gerisi normal yemek vs sadece ilk bi kaç gün avakado yedim tutunsun diye