Kubra0606 hayır canım bu yaşıma kadar hiç yaşamadım yumurtlama akıntısından sonra lekelenmem olmaz ama 2 gün önce yerleşme lekesi gördüm çok az ve tek seferlik geldi ilk gebeliğimde yaşamamıştım ama bunda oldu. Hatta korktum adet mi olcam diye ama devamı gelmedi birde yaşayan arkadaşlarıma sorduğumda yerleşme olduğunu söyledi.