mom02636 sedzaa bende bekleyenlerdenim ilk oğlumu 15. Haftada hissetmeye başlamıştım suan 17 haftalık ikinci hamileliğim bir defa içimde karınca dolaşır gibi bi his oldu onun dışında tık Yok ilk oğlum bu haftalarda baya net hissettiriyordu kendini 😊
Woerigjjjffjdkfkx 2ncisinde erken hissedilir diyorlar ama bnm de ilkini 18de hissettim şimdi 16hftlik hamileyim hala kıpırtı yok 😀