Ozgezfroglu Saglik ocaginda kan sonucunda tiroid guatr dedi doktor oradaki fakat kendi doktorum sağlık ocağındaki tahlillerin güvenilir olmadığını söylüyor ,bebeğe herhangi bir zararı olur mu bu durumu yaşayan var mı?
Ftm35 Ozgezfroglu benimde sınırda idi sağlık ocağı beni korkuttu yok beyin emarı olacaksın yok çocuk gelişemez vs falan dedi hemen kadın doğum doktoruma gidip oda beni endokrin doktoruna yönlendirdi sizde öyle yapın
ayse340 tiroid uzmanı bir doktora gitmeni tavsiye ederim canım çünkü sağlık ocağında net bilgi vermeyebilirler benim bir yakınımda Bundan dolayı gitmişti bir doktora allah razı olsun doktor bey ona gereken her şeyi anlatmış Aklımda hiçbir şüphe bırakmamış Sizler de inşallah sorunuzu çözersiniz Kalın sağlıcakla